ezm_mzm Kızlar doğum yapalı 2.5 ay oldu vücudumdaki ödemleri bir türlü atamadım. Hamileyken olmayan ödemler doğumdan sonra ortaya çıktı. Emzirmeyle zayıflarsın ödem atarsın dediler ama hikaye. 1 aydır sabahları aç karnına elma sirkesi içiyorum ama pek faydasını göremedim. Siz nasıl kurtuldunuz ödemlerinizden ?
ezm_mzm alpmomssss benim bu ikinci hamileliğim ilk Gebeliğimde ödemim vardı senin gibi uzun süre atamamıştım galiba bu da öyle olacak.
Gmzakts19 Diyetisyenim verdi ; 1 yeşil elma, bir orta boy salatalık,5-6 dal maydonozu blend yap. Yarım limon sıkıp bir bardak iç günde. Çok rahatlatıyor
alpmomssss ezm_mzm benim ilk hiç kilo problemim olmadı bunun ödem olduğuna çok eminim . Anestezi beni mahvetti . Doğumdan eve gelince de şişmiştim
Gmzakts19 gmzshn kilo kilo yemeyeceksiniz 4-5 dal maydonoz salatanın içine doğransa fark bile etmezsinizzz . Bu kadar az miktar süte etki etmez