meltemanneoldu canınızı sıkmayın bebeğiniz zaten tepki veriyormuş . Bir karışıklık olmuş olmalı size söylediklerini sanmış olabilirler gittiğinizde hatırlatabilirsiniz .
İlk yapılan işitme testine bebeğin uyuması gerekir. Uyumazsa tekrar çağrılıyor.
Küvezde kalması, fototerapi alması da detaylı olarak bakılıyor gerekliyse testten geçerse bile üst düzey işitme testine de sevk edebiliyorlar . Bundan da korkmayın sakın.şuanda bir etki yok ama garantiye almak için daha detaylı işitme testi yapıyorlar ona da zaten birkaç ay sonra için randevu veriyorlar. Bunu gerekli görürseler isterler .Bebeğiniz için belki ilk testten geçmesi yeterlidir . Evhamlı olmayın belki ilk testi yeterli görebilirler ama isterlerse de belirli kriterler içerisinde bebeğinizi garantiye almak için isterler .Size sadece hazırlıklı olan diye yazdım.
Geçmiş olsun.