kayzenn 9 günlük olduk bugün. zor oldu emzirme bir şekilde emmeye başladı. Bugüne kadar göğüslerim hep şişti ve ağrısı vardı ama dünden beridir çok yumuşak Şu içiyorum bol bol takviye kullanıyorum rezene çayı içiyorm
gunesbulutmom319 kayzenn benimde öyle ikiz annesiyim 20 gunluguz çok yumuşak dolduğunu bile hissedemiyorum
suheyla92 kayzenn benmki de oyleydi ama sütüm vardi bi de rezene degil anne cayi diye satılanlardan icin tek rezene iyi degil
tazebiirannee kayzenn normal ben oğlumu öyle 2.5 sene emzirdim 🫠 zaten emzirince göğüs boşalır yumuşar çok normal asıl çok sertse sıkıntı kanalların tıkalı demektir çok süt birikmiştir ve mastite çevirir o halde hiçten emziremezsin
suheyla92 kayzenn ben bestlak still tea ve solgar brewers yeast hepsini dönem dönem kullandim ise yariyorlar
sultan524_ sultan524_ eğer düzenli emmeye yeni başladıysa üç dört gün içinde tekrar o doluluğu hissedersiniz çünkü vücut bebeğe göre süt üretmeye başlıyor. Hatta görümcemin bebeği de yoğun bakımda kaldı emzirmeye başlayınca da sütünün azaldığını düşündü bende üç dört gün sonra düzelir dedim vücut o düzene alışıyor çünkü gerçekten de öyle oldu.
sultan524_ kayzenn bencede normal benimki altı aylık ilk zamanlardaki kadar sert değil ama hala sadece anne sütü alıyor yani yetiyor bence çizli bezi sayısı iyiyse kilo alımı düzgünse yetiyordur
sultan524_ kayzenn ama gerçekten ben o doluluğu hiçbir şeyde tekrar hissetmedim çünkü bebeğim alerjikti ve diyet yapmak zorunda kaldım. Ama hurma topları yapıyorum ve inanılmaz derecede etki etti. Hem tadı güzel hemde etkisi