Philips avent 0+ cam biberonumuz var nerdeyse bütün başlıkları denedim.1 numara,2 numara,3 numara uç denedim.Çocuğum gram içemedi yani 2 saat falan tutmamız gerek biberonuki içsin.Bu sefer 4 numara aldık bundada aşırı süt geliyor boğulacak gibi oldu böyle bir durum yaşayıp ne yaptınız acaba.Ya da biberon öneriniz var mı yine akıtmayan ancak çekince içebileceğimiz