tamamdanolmuss Kızım 9,5 aylık geçen hafta ilk dişini patlattı. Uzamış biraz ama yamuk duruyor. Emziği de 3.4-4 aylıktan beri tutmadı hiç. Neden öyle çıkıyor acaba?
benanne13 tamamdanolmuss bizimde bir dişimiz yamuk uzadı çok hafif 5. Ayda patladı şuan 6. Aydayız dişler yolu yarılamak üzere ama teki hafif yamuk cok komik duruyor 🐥 uzadıkça düzeliyolarmışşşşş ama
KuzeyinAnnesi03 tamamdanolmuss yok bende korktum hatta doktor randevusu bile almıştım 😂😂😂 şuan 18 aylık çıkanlar yamuk oluyor zamanla yerine oturuyor
merveegem Bizde 9aylik 3gunluguz bir kaç gün önce patlattı ama yamuk uzuyor Dediğiniz gibi emziği de kullanmadik nerdeyse çapraz çıkıyor düzeleceğini düşünmuyorum artık 😅
tamamdanolmuss benanne13 bizde henüz diş etinden bi tık uzun ama görünüyor ve yamuk duruyor diş etini acayip gösteriyor
benanne13 tamamdanolmuss evet ilk başlarsa bizim de öyleydi şiş bi diş eti vardı amaaaann zaten dökülecekler bunlar cok kalıcı degil 😂😂😂