Poyrazmom0 o dönemde bende vermiştim hava çokk sıcak bikaç çay kaşığı sudan hiç bir sorun olmaz merak etmeyin, anne sütündede su var, mama ile beslenenlerde suyla yapılıyor ve bi şekilde vücuda o su giriyor zaten, sade su vermekte bi sakınca yok aşırıya kaçmadıkça, çiş rengi koyulaştı ve çişli bez saysıı çok azaılmıştı ondan dolayı gün içinde bu sıcaklarda ara ara vermiştim bi sıkıntı yaşamadım