sufflee Eşimle 20 yaşında tanıştım farklı şehirlerde yaşadık konuşmaya devam ettik ve 2 sene önce evlendik yaklaşık 6 senedir tanıyorum. Evlenip yaşadığı şehire yerleştim onun çevresi burada o arkadaşları ile olur haftanın 3 günü dışarda ve ben yalnız üstüne 4 ay önce oğlum oldu çok mutluyum tabiki ama kendimi hizmetçi gibi hissediyorum sadece iş yapan eve çocuga bakan o işten gelir yemek yer alır eline telefonu bitti hayat onun için hep kavga Ediyorum sizin eşleriniz nasıl ben mi büyütüyorum
Byzgl_2019 sufflee iki senedir hiç mi komşu arkadas edinmedin?? Eşinin evli olan arkadaşları yok mu görüşmüyor musunuz? Geçmişte yaşadığın yeri düşünürken hayat geçmez. Yeni hayatına adapte olmalı ve güzelleştirmeye çalışmalısın. Yakında havalar da düzelecek al bebeğimde çık dışarı park bahçe dolaş yeni insanlarla tanış.
Evlatkokusu234 sufflee benım eşimin arkadası yok oyuzden rahatım olsa bıle hepsı evlı ısınde gucunde bı doktorumuz var onla arkadas gıbı onla gorusur haftada bı kez bızı de hergun havalar ıyı oldugunda dısarı cıkarır gezmeye oglumuz sıkılıyo bende sıkılıyorum hergun akşam gezmeye gıderız yanı
Ftmsvnc sufflee aynı durumdayız ama eşime dışarı çıkalım falan diyince çıkarır Bi hava aldırmaya. Yoksa bıraksam telefon TV hiç yokuz gibi takılır
HamzaSiracveBen sufflee valla bende aynıyım kuzum sadece ters olmuş eşim benım yasadıgım yere geldi 7 senedir evliyız o burda ortam yaptı ben arkadaslarımdan uzaklaştım hep çalıştım uzak kaldım sımdı 14 aylık oglum var ben evde o mac ızlemesıne de halısaha macınada gidiyo bitane bile gidicek arkadasım yok 😌😌😌😌
Hilalasena Evleneli 3 sene oldu eşim sadece bu sene düzeldi evlendik ikk haftadan beri sürekli dışarda eve girmezdi hiç zorla sonra 3 güne bi indi sonra 2 güne bi indi bu sene sadece düzeldi artık sadece izin günlerinde iniyor
DenizSerap sufflee eşiniz size kendinizi yalnız hissettiriyor, özen göstermiyor, bebeğiniz ve size sizin istediğiniz şekilde vakit ayırmıyor. çevrenizde yok ama mutlusunuz, eşinizle konuşmayı denediniz mi?
SenaBetul sufflee abartmıyorsun eşinle konuş biran önce bazen farketmiyorlar çocuk sorumluluğunu bilmiyorlar güzelce konuşursun seni anlar diye düşünüyorum ona da görev ver birşeyler iste yoksa öyle devam eder benim eşim çok şükür öyle yapmıyor fakat ilk zamanlar bebişin herseyini annemde benimle kaldığı için birlikte yapardık baktım eşim alıştı annem de yanımızda neyse annem gitti baktım o da farkında değil işte bez isterim sıcak su isterim kucağına çocuğu atarim isim var geliyorum derim öyle öyle alıştırdım şimdi o da sen git işini hallet ben bakarım der telefonunu çok sık almaz elineee
Ahmetsmom sufflee bence empati kurmasi için o sizinle konusurken de bir şey paylaşmak bir şey anlatmak veya bir espri yapmak istediginde de siz onu yalniz hissettirin kendinize bir hayat düzeni kurun onu dışlayın yalniz ve mutlu takilin onu hic takmadiginizi onsuzda mutlu oldugunuzu gösterin farkli ilgi alanlarina da yönelebilirsiniz farkli insan çevre de yapabilirsiniz ama içinde eşinizin olmadigi aktoviteleri çogaltin belki bu düzenden rahatsiz olup artik ayri gayri takilmayalim diye kendi gelip soyler
Sinon Valla kimsenin evliliğine bakıp kendi evliliklerinizi zorlamayın kişiler olaylar farklı farklı biz her iki tarafa da uzağız üstelik tayin gördüğümüz için gittiğimiz yerlerde kimse ile yakın arkadaşlık kuramıyoruz çünkü gidecek bu gözü ile bakılıyor. Eşimde eşiniz gibi halı sahası var yaylası var maç izlemesi var gidiyor açıkçası ben artık kendi başıma yaşamayı öğrendim çalışıyordum ömrümde ilk defa evde oturuyorum kendime uğraşlar buluyorum oğlumla oynuyorum çok kendinizi yıpratmayın maalesef ataerkil düzende çocuğu ve ev işini kadına yıkıp hayatı yaşamaya bakmış atalarımız zamanında ses çıkarmadığı için nenelerimiz şimdi ceremesini biz çekiyoruz umarım kadınlar iş bölümü kavramını erkeklere öğretir de en azından herkes kendi sorumluluğunu bilir erkekler para kazanmayı yeterli görüyorlar evet zor işleri olanlar olabilir ama çalışan kadınlarda var akşam ev işi ile de uğraşan siz sakin olun huzurunuzu bozmadan yavaş yavaş ev de onun yapabileceği işleri üstüne yıkmaya başlayın 💪 yaptıkça zor olduğunu görecek ve size hak verecektir
birnarsever sufflee Canım bende Ordudayım. Eşimle arkadaşlarımız dışında kimsemiz yok burada. Ama biz ayrı bişey yapmıyoruz. Genelde hep beraberiz. Oyun da oynasak beraber oynuyoruz. Bence eşinle otur konuş ama kavga etmeden. Tatlı dille çok bunaldığını kendini nasıl hissettiğini anlat. Birlikte bişeyler yapamayı teklif et. Önerilerde bulun.