KuzeyinAnnesi03 Cansel_aydinn5 oğlum da öyleydi takviye aldım 1 hafta da cidden fark ettim çocuğun iştahı açıldı uykuları düzeldi
Usnac1995 Cansel_aydinn5 12.5 kiloysa, çokta az değil ya. Benimkide böyleydi, şuan 33 aylık 14.5 kilo. Boyuna göre az benimki, ortalama bir boyu olsa bende sorun etmezdim mesela.
ismihan36_ Benim oğlum iki buçuk yaşında iştah sıfır bişey yemiyor sadece süt ahzına bişeyler veriyorum kusuyor ne yapmalıyım ne kullanmalıyom lütfen yardımcı olun bir fikir verin kafayı yemek üzereyim artık