papatyatanesi ya herkesinki boyle degil ya oglumla yasit olan 2 3 tanidigim var onlarinki bu kadar zor degil onlar bile biliyo oglumun cok aglayan bi cocuk oldugunu,fazlasiyla ilgileniyorumda ilgilenmesem neysede,bide benden baska kimsede durmuyo nerdeyse, babasinda bile hep bana gelmek istiyo butun yük omuzlarimda😔