user2406 açıkçası hiç denk gelmedim halıyı ıslatmasına. Ama şöyle bir şey var benim koridorumdaki yolluklar yeri tam kaplamıyor ve robot temizliği bitirip istasyona dönecegi zaman bazen kenarlardan geçince robotun bir kısmı yerde bir kısmı halıda kalınca paspastaki kir beyaz yolluğa geçtiği oluyor. Umarım anlatabilmişimdir