Merhaba hanımlar 26 temmuz da 2 yaşımız dolacak fakat 2 3 haftadır yaklaşıldı uykularımız değişti ara ara oluyordu ama bu sefer çok arttı öğlen yatırıyorum yarım saat sonra çığlık çığlığa kalkıyor normal mi bu sizde durumlar nasıl yazarsanız çok sevinirim