Kızlar benim bebeğimin doğduğundan beri hep uykusu bozuk bu aralar yenidoğan gibi ekstr sıcaktan olabilir diyeceğim ama yaz kış ama sürekli uyanıyo gece o kadar geriliyorum ki sonra bu tavrım için çok üzülüyorum 17 aydır tam olarak uyuduğumuz üç beş gün vardır kendisi de uyanınca huysuzlanıyor ben de ekransız desteksiz tek başımayım