Kızım hastaydı doktora gittik boyunu çok kısa buldu. 93-94 cm ölçtü. Kilo 12.5
Ben 1.56 babası 1.70 boyunda zaten biz de kısayız bize çekmiştir dedim ama doktor takip etmek istediğini söyledi. Kendi doktorumuz izinde olduğu için farklı doktora göründük. Polivit ve zinco verdi bunlar işe yarar mı? Beslenmesini düzenleyin evde spor yaptırın falan dedi. (Kızım hipotonik olduğu için yaşıtlarına göre hareketleri kısıtlı)