6 aylık olacak bebeğim. 3. Ayın başından beri gündüz uykularımız hep 30 dakika uzatmaya çok uğraştım olmuyor. Ne yaparsam yapayım yine aynı alarm gibi. Artık saldım da belki mizacı böyle diye uzatmaya uğraşmıyorum. Uyanık olduğu zamanlarda da hep farklı aktivite istiyor bir oyundan oyuncaktan 5 dakikada sıkılıyor çok zorlanıyorum oyalamak için. Tatile gittik bebek arabasında maksimum 10 dakika duruyor, bir de sıkılınca çığlık atmayı öğrendi bağırıp çığlıklar atıyor. Kucağa alınıp gezmek istiyor.Dışarı çıkın diyecek olursanız yani 😂 Tahmin edersiniz ki bebek arabasında da uyumuyor dışarı çıksam uyku saatine kadar gelmem lazım. Tatilde de uyumadı kucakta uyuttum çok nadir koyabildim bebek arabasına ama yine aynı 30 dakika.Benim gibi olan var mı uyumayan bebekle çok zor 🫠🫠🫠 Siz neler yapıyorsunuz