nhts Merhaba hanımlar kızım 7 aylık ek gıda veriyorum ama günde anne sütü dışında kaç defa birşeyler vermeliyim onu çözemedim bizim yemek saatlerinde yese üç öğün yani sizler nsl yapıyorsnz gün içinde yardımcı olurmusnz lütfen 🥰
nhts simseklivekalpli öyle mi teşekkür ederim sanki herkes bu çocuk aç deyince aç mı bırakıyorm dedim Kendi kendime kahvaltıda bizimle veriyorum sonrasında iki defa daha veriyorum yeterli o halde
simseklivekalpli nhts siz emme sıklığı, açlık durumuna göre ayarlarsınız. Herkesin bebeği iştahı kendine özel
nhts simseklivekalpli malesef anne sütünden çok yemek yemeği seviyor zaten sütümde başından beri az formül sütte alıyoruz
simseklivekalpli nhts o zaman yedirin benim kızım da öyleydi memeyi yatarken alıyordu gün içinde çoğunlukla ek gıda + mama şeklinde gidiyorduk