ayseayseasyse Kızlar bebeğim 3 aylık. günde kaka yaptı. Bundan önce de hep 6 ve 7 gün aralıklarla kaka yaptı. Bugün doktorunu 9 gün oldu ve kakayı yeni yaptığını söylediğimde 5. gününden itibaren fitil vermeliydim yanıtını aldım. Şimdi üç gün üst üste kaka yapsın ya da yapmasın her sabah fitil ver uygulamasıyla yönlendirdi yani doktorunuzu çok çok seviyorum çok ilgili bir doktor ama uygulama konusunda birazcık tereddütte kaldım başına gelen var mı böyle bir süreç daha önce yaşamış olan var mı? Çünkü etrafımda hep onuncu güne kadar gayet normal kaka yapmaması yanıtını aldım. ChatGPT ile görüştüğümde de bağırsak florasını düzene sokmak için ileride oluşabilecek tembelliği engellemek için doğru bir uygulama olduğunu söylüyor.
simseklivekalpli ayseayseasyse evet bu sefer bağırsak tembelliği olabilir ama yaşadığım bir durum değildi.
ayseayseasyse simseklivekalpli ben fitilin alışkanlık yapmasından korkarken 3 gün üst üste fitil atmak çok tedirgin etti
ayseayseasyse simseklivekalpli haftaya kontrolümüz var galiba bekleyeceğim o zamana kadar benim de içime sinmedi