altunbusra yaşınız 35+ değilse, bence anne baba için de çocuk için de kardeş lazım. Küçükken birbirlerine yoldaş oluyorlar, anne baba da ferahliyor çünkü sıkıldım kısmı büyük ölçüde geçmiş oluyor. Büyüyünce de yaşlılıkta vs en azından birbirleriyle acılarını yüklerini paylaşabilirler. Bence yaş farkı da çok olmamalı ki paylaşımları daha çok olsun, biri okul çocuğu biri oyun çocuğu olunca büyük olan anne baba rolüne girebiliyor, bu küçük ne oynayım diyebiliyor.