Merhaba kızlar bugün bebeğim 17 günlük özel hastanede doğum yaptım Antalya da yaşıyorum. Ve dolayısıyla çocuk doktorumuzda aynı hastanede ilk on gün muayene de para ödemedik fakat 15. Gün kontrole çağırdıklarında bizden muayene ücreti talep ettiler bende bildiğim kadarıyla 40 gün yenidoğan sayılıyor ve muayene ücreti ödemek istemdiği belirttim fakat kabul edilmedi başına böyle birşey gelen var mı..
ya da ödenmesi gerekiyor mu ?? Özel hastaneler 40 gün ücretsiz bakmak zorunda diye biliyorum ben