Yesilim23 Bu hastalığın bi doğal çözümü yokmu allah aşkınaa yaşayan deneyen varsa yazabilirmi doktorlar alerji şurubu verip gönderiyor …
Aselinannesi0655 Yesilim23 canım ben hamileyken hem kızım hem ben oldum allah düşmanıma vermesin. Sürekli temiz tuttum ve kantoron sürdüm
Aselinannesi0655 Yesilim23 agzının içinde bogaz kısmında vardı soğuk yedirdim ve eczaneden Aftoral aldım
2503 Yesilim23 yok maalesef kızımın gözbebeğine yakın yerine kadar çıkmıstı tüm parmakları baloncuk şişti 10 güne falan geçti