Arkadaşlar merhaba oğlum İki gündür boynu bogazının altı sanki yanık gibi kızarmış dün bu kadar değildi bu gün çok olmuş oğlum Egzaması var ama. Bu egzama gibi değil sanki Egzaması için kortizonlu krem kullanıyoruz. Onu sürdüm geçer diye sanki daha çok oldu gibi sürmedim bir daha. Bir eczacı arkadaşım var trosyd. Diye krem önerdi aldım. Bakalım sizinde başına gelen varmı. Sanki çocuk yanmış gibi boynu bogaz altı etrafı