4 ay 20 günlük şuan kız bebek. Sadece anne sütü alıyor . Demir vit başlamıştı doktorumuz . Kabız oldu 10 gün yapamadı. Sonra fitil verdik doktor önerisiyle bi kaç kakasını yaptı 3 gündür yine yapmıyor . Normal anne sütü alan çocuk için diolar ama kızımın doğdugundan beri kaka yapmadıgı gün hiç olmamıştı. Çocuk deli gibi ıkınıp ağlıyor memeyi almıyor artık o demir vit aldıgı zamandan beri meme almıyoruz çiş sayısı azaldı . Bide etrafın yok makatına şunu dok yok zeytinyağı içir laflarıyla uğraşıp cvp vermekle uğraşıyorum . Çok yorgunum ama yırgunluğum o kaka yapsa geçicek sizin var mı tavsiyeleriniz.