9 aylık bebeğim doğduğundan beri gündüz uykuları çok kısa sürüyor. Max 25 dk uyuyor gündüz, o da zaten 10 dk sı ayağımda sallamakla geçiyor 🤣 Beşiğinde uyanınca ağlıyor direkt alıyorum fakat ayağımda tekrardan sallasam uykuya geçiyor yani uykusu var aslında. Ama ben bunu aralıksız en azından 1-2 saat uyusun istiyorum. Gece uykusu çok güzel ama her ne kadar güzel de olsa gündüz uykusu da bebekler için çok önemli.