Bende başta avent ile başladım 9-10 aya kadar kullandık,sonra pipetli munckin suluğa geçtik o kadar güzel ve dayanıklı ki yokuştan vs yuvarlandı,3.kattan aşağı atıldı oğlum sağolsun,hiçbişey olmadı ve kullanımı çok rahat kendi içiyordu,sonrasında munckinin kenar tutacağı olmayan bardak modeline geçtik bardağa alışması için şimdi 25 aylığız dışardayken onu kullanıyoruz,ayrıca evde de bardakla kendisi içiyor alışkanlık kazandığı için,bu şekilde bu markayı seviyorum ürünlerinden de memnunum🙏🏻