Selam arkadaşlar. 1 hafta sonra memlekete gitmem lazım eşim gelmeyecek kendim tek nasıl gidicem bilmiyorum. Daha önce oğlumla hiç tek yolculuk yapmadık. 16 aylık otobüsle gidceğiz. Deneyim kazananlar varsa önerilerini bekliyorum. Gece yolculuğu olacak bizim ki . Acaba uyur mu , nasıl durdurabilirim fikri olan yazabilir mi?