meliiii 8 aylık bebeğim var benimle beraber uyuyordu bu durum çok emmek istemesi sürekli uyanması sonucu alışkanlık oldu şimdi beşiğine alıştırmaya çalışıyorum besigimiz park beşik değil biraz küçük sanki rahat değil tam içinde. Eğer gerçekten uyuyacagini bilsem park beşik alırım yada uyumasa kendi yatagimiza kenar koruyucusu alırım ne yapayım bilemedim beşik anne yani oluyor şuan ağlayınca da ona yanaşıp emziriyorum üst diş sancıları başladı sanırım sürekli de uyanıyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan meliiii benim de sekiz aylık hemen hemen ama beşiğinde uyur yatakta çok tehlikeli eşim deli gibi uyur ona güvenmiyorum
blueberryyy__ meliiii oğlum 6 aylık doğduğundan beri beraber yatıyoruz eşim salonda yatıyor ama bu durum artık bizi de zorluyor kendi de sürekli döner vaziyette olduğu için tehlikeli de olmaya başladı. Park yatağında yatırmaya başladım gündüzden bakalım alışır inşallah ama büyük ya rahat etti bence alışacak
KuzeyinAnnesi03 meliiii hiç yatmadı 1 kere bile bundan sonra da yatacağını sanmıyorum 18 aylık odasında uyuyor tek başına 4 aylıkken geçirdim. Benle hiç uyumadı keşke uyusaydi ama sonra tek yatırmaya alıştırmak zor oluedu belki de. Tehlikeli 8 aylık düşebilir
birhanim25 meliiii ilk doğduğundan beri hiç yanımıza yatırmadık bana kalsa yatırırdım belki ama eşim çok korktu uyku da ezerim diye Allah korusun tehlikeli büyüdükçe de dönmeye başlıyor daha da tehlikeli İsterseniz gündüz uykularında beşiğine alıştırın geceleri de yavaş yavaş alıştırırsınız İlk bir kaç gün belki sık uyanır ya da ağlar biraz ama alıp emzirin geri yatırın alışır inşaallah Bu arada park yatak aşırı kolaylık ben de kullanmaya başladıktan sonra farkettim 3 yaşına kadar kullanabilir rahatlıkla büyük olduğu için
meliiii blueberryyy__ evet bende diyorum nereye kadar aslında şuan uyuyor beşiğinde ama beşiği küçük geldi artık park beşik de alsam çok sık uyanıyor al bırak al bırak bilmiyorum artik
eymenku Doğdugundan beri anne yanı beşikte yatırıyorum ama annemlere gittim bir ay o bir ay beraber yattık geri dönünce tekrar beşiğine koydum bence bı şekilde alışır beşiğe pesetmeyin yatak biraz tehlikeli döner düşer eliniz kolunuz çarpar ayağıyla koluyla sizi rahatsız eder
Pamukhanim_ meliiii hiç bizimle uyumadı uyumazda beşiği küçük geliyordu 7 buçuk aylıkken odasına geçirdim yatağında uyuyor döne döne hem o hem biz rahat ettik
123111 Benimki daha çok küçük ama anakucağınfa uyumayı seviyorküçük park beşikte uyumuyor sallanmıyor diye sanırım ama bu hafta sallanan beşik sipariş verdim bu anne yanı olanlardan gelsin bakalım inşallah sever yanıma alıyorum yatarak emmeyi çok seviyor onu da ben istemiyorum çünkü gazını çıkartamayız uyuyor ve uykdaykende asla gaz çıkartmaz o yok zden emzirip ana kucağına yatırıyorum onda da ayakları çapraz kalıyor uzatamıyoruz diye çareyi işte sallanan anne yanı beşikte buldum bakalım gelsinde inşallah yatar yavrum sereserpe sende kararlı ol bence yatağına alıştırmaya başarabilirsin
mamabear_ meliiii benim kızım 7 aylık olana kadar benim yatağımda yattı sonra illallah edip yatağa alıştırdım. Anne yanı beşikler çok küçük oluyor eğer dönüyorsa falan zaten alışamayabilir. Benim kızım çok döner uyurken de uyunaya çalışırken de. O yatağın 4 köşesine gider yani. Bir de ben uyku arkadaşıyla çözdüm biraz. Uyku arkadaşına giydiğim tişörtü bağladım yanına koydum hep. İlk zamanlar ağlar alışır. Açıkçası yatak yanlarına çok güvenmiyorum çünkü kızım kalkıyor mesela
ecempeker meliiii hep beşiğinde yatırdım daah iyi oldu böyle korktum hep ezerim diye beşiğinde rahat rahat uyuyor
Niyesordunbucevabi meliiii park beşiği var yatağımızın yanında hemen doğduğundan beri onda uyur emmek için yanıma alıyorum bazen uyuyakalıyoruz ama uyanınca bile hemen yatağına koyarım
instamomdegil meliiii 8,5 aylık bebeğimle birlikte uyuyoruz. Çok hareket etmeye başladığı için tedirgin oluyorum bu yüzden beşiğine alıştırmaya başladım. Önce gündüzleri yatırdım. Gündüz uykuları çok kısa olmaya başladı ama alıştı. Şimdi de gece yatırmaya başladım. Yavaş yavaş yatırmaya çalışıyorum. Çok sık uyanıyor. Beşikte de durum değişmedi 😅 uyanıp emip yatmak istiyor. Uykusuz bir anneden selamlar. Belki beşikte biraz daha uzun olur uykuları.
eozlem 11 aylık, gündüz uykusu beşiğinde, gece uykusunun ilk yarısı yine beşikte ama sonra yanıma alıyorum maalesef. Çok sık uyanıyor sürekli yat kalk bir şey anlamıyorum. Yanımdayken göğsüm açıkta gelip gidip emiyor kendisi hdhjdjdj
ikierkekanasii meliiii Bence ayırmanın tam zamanı park beşik alıp gündüzleri alıştırmaya başlayabilirsin gece emzirip geri yerine koymanı dene ilk günler zorlanırsın ama çok rahat edeceksin. İlk oğlumu ayırmadım zamanında 5 yaşına kadar bizimle yattı 🤦♀️
dilos53 meliiii bebeğim 10 aylık doğduğundan beri hiç yanımıza almadık beşiğinde uyuyor şu an yavaş yavaş alıştırmaya başlamalısınız
Nazo2020 meliiii ben 2 kızımda da asla yanımda yatırmadım hep emzirdim beşiklerine koydum bence en kısa zamanda ayır daha sonra bağ kuralım derken daha bağımlı hale geliyoruz çocuklarla
asli08 Benim bebegimde surekli uyanır ve sık sık emer ama uyuyunca hemen besigne koyuyorum bikere esim çarptı cubku bende ayağımda sallarken uyuyakalmism bi gece yere düştü o yüzden besigine koyarım hemen yanımda zaten park besigi
emosss__ 17 aylık beşiğinde yatırmaya bir türlü alıştıramadım sadece yer yatağında tek yatıyor maalesef
birerkekbirkizannesii meliiii esım asla yanına yatırmaz kızımı uyku halı dıye korkar, ben de gündüz arada uzanırım yanına ama gece asla yanıma almam. Uykum çok derındır alarm bıle duymam bazen tehlıkelı 4-5 yaşından önce yanına yatmam esımde yatmaz.