sevalg doktorumuz gece uykusu beslenme kadar kıymetli diyor. Benim bebeğim mama meme gidiyor. Akşam 8:30 gibi mamasını içer, çok nadir emer sabaha kadar uyur. 2 aylıkdan beri böyle 4 aylığız boyu kilosu persentil üst sınırında. Doktoruma güvenmiyordum gece yemezse büyümez sanıyordum :)