Deletedmom_128 Bebekler kaçıncı ayın sonunda doğum kilosunun iki katı olmalı . Bebeğim 4100 doğdu şuan 3 aylık 7 kilo . Anne sütüyle besleniyor. Doğum kilosunun 2 katı kaçınca ayda olmalı bilgisi olan var mı
Deletedmom_128 Ben Momys1 doğum kilosu iyiydi sonrada iyi kilo aldı çok şükür . Ama her yer de farklı diyor bazen 4. Ay bazen 5. Ay bazen 6. Ay görüyorum ama burada herkes 6 yazmış .
12betul Deletedmom_128 6. Ayda canım . Zaten senin bebeğin gelişimi çok iyi aylık 1 kilo almış doğum kilosu da iyi zaten . Maşallah maşallah bereket Allah
queenmother_ 12betul merhaba benim bebeğim 2125 gram doğdu şuan 6 aylık 8400 kilo sadece anne sütü aldı boyu 67cm bizimki nasıl normalmi
12betul queenmother_ maşallah kız daha ne olsun çok çok iyi . Benim kızım 3.500 doğdu . Bizde 6 aylığız 7.700 gram . Benim ki kız bebek bizim de boyumuz 67 cm
queenmother_ 12betul maşallah 3500 kilo çok iyi doğmuş birde kız bebekleri zayıf olur derler ömürleri sağlıklı güzel olsun 🌸