_muzikutusuu Doğduğundan beri hiç ayağımda veya kucağımda sallamadım. Uyku saatlerini hiç aksatmadım. Şuan 1 bçk yaşında Gün içinde 2 uyku yapıyoruz. Sabah en geç 7de uyanır. Öğlen uykusuna kadar oyunlar oynarız. 12 gibi öğlen uykusuna yatar, 14:00 gibi uyanır. Tekrar akşam en geç 20:00 da uykuya geçer. Ninni sallama vs olmadığı için huzursuzluğundan anlarım uykunun geldiğini. Gece lambasını yakar, biberonu veririm. Biberondan sonra kendi kendine uyur 🥰🫠