Mrblr 4 gün önce bebeğime kavuştum ama sürekli uyuyor acıkınca ağlayıp uyanıyor ama ben 2 saate bi uyandırmaya çalışıyorum emzirmek için zor uyansada teni bana sarı gibi geliyor herkes normal olduğunu söylüyor hastaneden çıkmadan önce çocuk dr kontrol etti sağlıklı dedi ama içimi rahatlatmadı korkuyorum kaç gecedir uyuyamıyorum başında bekliyorum hafta içi kontrolümüz var bi an önce hafta sonunu atlatsak normal bi durummu daha önce yaşayan oldumu?