Kalbim22 Analar herkes uyuduktan sonra biraz da olsa yalnız kalmak için uyuyamazmış. Bir yerde okumuştum çok haklı bir cümle, herkes uyur ev sakinleşir özgür kalabildiğin tek an bu aralar olur. Uykular haram olur sabahın köründe bebeler diker ayağa 😁😁
Bende aynıyım 2-3 en az bulmadan kolay kolay uyuyamıyorum