aykoz_ Kızım tam 6 yaşında ve 1. Sınıfa başlayacak. R sesini hala söyleyemiyor. Okula baslayınca problem olur mu sonradan düzelen var mı. Dil terapistine götürmeli miyim erken mi . Bilenler yönlendirebilir mi🙏🏻
2prensesimvarcanim aykoz_ geçen yıl kızım 1sinif okudu ve “R” sesini soyleyemiyordu çok endiselenmistim soleyemiyo nasıl olucak diye ama hiç problem olmadı ’r"sesi çalışma etkinliği var onu yaptırın bol bol
2prensesimvarcanim aykoz_ dil terapisi bende söylemiştim ama sınıf öğretmeni gerek yok düzelir demişti ve düzeldi bazen arada yine unutup cikmio “R” harfi ama Dil terapistlik bı durum arz etmiyormus bu düzelir yani ☺️
MamaUygarVibes aykoz_ benim tanıdığım bir çocuğu ailesi, dil terapistinden ders aldırdı. Bir kaç ay içinde öğrendi demeyi. 6 yaşındaydı.
Doga_sever R en gec ogrenilen harf. 7 yasina kadar ogrenmesi beklenir. Once fiziksel muayene yaptirin. Ardindan terapistin gorusunu alin.
zumrayns aykoz_ benim oğlumda geçen yil 1. Sınıftı R sesi cikaramazdi sonra K diyeceğine T derdi cok endişe ederdim ya ogrenemezse diye ama cok şükür R sesi de cikartiyor K harfinide ogrendi. Öğretmenimiz bol bol kitap okuyarak zamanla oluşacak dedi vede öyle oldu şuan hiç bir sıkıntı yok cok şükür
merveataberkdaghan aykoz_ oğlum 5 yaşında aynı, türkçe öğretmeni arkadaşa sordum, ilkokulda halloluyor korkma dedi. Bakalım ben de bekliyorum
berna52 Benim kızım da ‘R’ sesini ‘Y’ olarak söylüyordu, ismi de Miray. Benim adım Miyay diyordu. Ama 4 yaşından sonra tamamen düzeldi kendi kendine.