Merhaba kızım 17 aylık ve kızımı emziriyorum.Ek gıda sürecinde yoğurt tüketti fakat iki gün önce kızıma pirinç unu ve sütle gece maması yaptım.Gün içinde yedikleri hergün sıradan tükettiği şeylerdi.Daha öncesinde pirinç unu mamasını suyla yapıyordum besleyici olması açısından sütle denemek istedim.Fakat iki gün sonra vücudunda ürtiker oluştu büyük düzensiz şekilli kırmızı kabarıklıklar oluştu bacak ve kalça etrafında.Doktorlar alerji kaynaklı olduğunu söyledi sütten kaynaklı olabileceğini söylediler.Genelde uykudan uyandığında çıkıyor bunlar ve kendiliğinden yarım saat bir saate sönüyor.Şimdi başına böyle bişey gelmiş yada çocuğunda inek sütü alerjisi olan annelerden benzer durumları yaşamışlarsa bu süreçte neler yaptıklarını paylaşmalarını rica ediyorum.Normalde tüm süt ve süt ürünlerini annede bebekte kullanmasın deniliyor.Fakat ben daha önce peynirin yoğurdun herhangi bir tepki yaratmadığı için bırakma taraftarı değilim onlardan eksik kalsın istemiyorum vücudunun.Sizler ne düşünüyorsunuz?