İlk kızım 2 yaşına yakın emdi şuan 3 yaşına girmek üzere sigarayı tam anlamıyla bırakmamıştım ama azaltmıştım doğuma kadar çok azaltamamıştım malasef ama doğumdan sonra zaten biraz yorucu olduğu için süreç çok vakit bulamadım felan derken azaltmıştım çocuğuma zararı oldu olmadı diyemem ama yani bi kusuru yoktu