Bir el atın da çözeyim şu işi eğitim almak istemiyorum ama kendim de hafiften vermek istiyorum dengesizlik bu olsa gerek. Kızlar kuzum ninni Pışpış sevmiyor sankinleşmiyor beşiğe koyduğumda oyun oynuyor uyumak yerine ya da çığlık atıyor ağlamaya başlıyor elimi göğsüne sırtına koyuyorum Pışpış yapıyorum çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor kucağıma alıyorum susmuyor ta ki memeyi görene kadar. Size eğitimde eğitim verenler bu konuda nasıl yardımcı oldu acaba