Kızım 8.5 aylık. Bizde bu ay uzun yola gittik, gece uykusunda yola çıktık. Normalde 2 saat arayla oto koltuğundan kaldırıp dinlendirmek gerekiyor. Ama mecburen gece gitmem gerekiyordu. Seyir halinde oto koltuğu haricinde çocuğu tutmak güvenli olmadığı için kaldırmadım. Benim kızım sallanmadan uyumadığı için oto koltuğunu hafif sarsıyorum uyuturken. Koltuğun üst tarafına müslin atıyorum çünkü etrafa çok bakıp dikkati dağılıyor. Bir de hangi müzikle o an sakinleştirebiliyorsak onu açıyorum.