duyguluinsan Cybex bebek arabası aldım. Aton puseti, bee 6 bebek arabası. Bebeğim puseti sevmiyor, çok derin hiç mutlu değil. 4 aylık olduk. Arabasına geçemem değil mi ? İçine sırt minderi de aldım. Ne yapsam olmuyor. Sevmiyor, içinde ağlıyor
kagom27 duyguluinsan doktorumuz asla 6 ay olmadan normal bebek arabasına geçmemizi önermedi yalvar yakar 5.5 aylıkken geçirmiştik. Omurilik sağlığı için geçirmeyin bence doktora sormakta fayda var. (Ki doktorumuz çok rahat biri öyle onu yapmayın bunu yapmayın diye kasan birisi olmadığı için dikkat etmiştik bizde )
subrk duyguluinsan bizde 3,5 -4 aylık bebek arabasına geçtik.Düz yatak şeklinde kullandım. Gayet rahat etti kızım
duyguluinsan kagom27 pazartesi kontrolümüz var. Doktora da sorayım haklısınız. Bebek arabasını satan yer önermedi aslında 6 aydan önce. O yüzden deneyemedim. Ama asla durmuyor. Kucakta geziyoruz araba elimde .