aysenurbkdemir Ihtiyacları hic yoktu gerckten ama bu konular sadece ihtiyactan degil olamazda zaten.Umarim sağ olun.Yaşıyorlarda istedikleri hayatı🌼Örgün okudular.2 side farklı şehirlerde okudu hemde evlerini bıraktılar üni bitene kadar.Sonucta amaç mezun olmak idi.Buna karşı koyulamazdı.Yaşadgmiz cevreye yakın üniler olmadı kazandklarina gtceklerini tabiki.oyle boyle btti ve 2 sininde çok guzel meslegi var.Siz istedikten sonra cok kolay..Yeterki içinizden gelsin.