Kızlar merhaba. Aşırı saçma doğum hikayeme hoş geldiniz 🥳
Nisan ayının son pazartesi gününde çatı muayenesi oldum doktorum 1 haftaya doğum yaparsın dedi. Ertesi gün sancılarım başladı gece uyuyamamalar başladı. Cumartesı günü yavaş yavaş suyum geldi. Hastaneye gittim bebeğin suyu bitmiş ama açılma yok. Hemen 3mayıs günü yatış yaptılar. 38+2deyim o gün. Suni sancı veriyoruz bebek tehlikede diye doğum odasına aldılar. O gün 5saat nstye bağlı kaldım ne bir hemşire geldi ne doktor. Pazar günü nöbet saati değişince bir ebe geldi alttan muayene etti çok canım acıdı baya bağırdım falan açılma 2cm suni sancı bağlayın dedi. Dün verdiklerini söyledim o ağrı kesiciydi dedi. Neyse pazar öğlen başladı sancılarım taaa pazartesi gecesi 4.20ye kadar devam etti. Gece farklı bir ebe gelip alttan muayene etti. O ara keseyim patlattı etraf kan revan oldu. Hemen yanımda olan annemi çıkardılar. Doğum başladı diye yatağı çatal haline getirdiler. Bu ara bebek tehlikede diye bizden imza aldılar her an sezeryan olabilir diye. Ameliyat eşyalarına benzer bir araba getirdiler. Bebek 3 5 dakika içinde ikinma ile doğdu. Asıl zoru burda başliyor. Bebek çıktıktan sonra epizyotomi kesisi attı bundan eminim. daha da kötüsü o dikili hissetmeyeyim diye iğne vurdu ama ben uyuşmadım dikiş anında olan tüm acıyı yaşadım ve sadece ağladım. Dikişi attı rahatladım sanarken birde sonda yapıcam dedi 2defa da sonda yaptı. Bunun önce yapılması gerekmiyor muydu dedim cevap bile vermediler. Öyle korkunç öyle tuhaf bir doğumdu ki🙄☹️bence benim bebeğin gelme zamanı değildi. Bunlar beni zorla doğurttu. Normal doğum yapmama rağmen sütüm gelmedi diyebilirim. Eğer bebek kendi istediği zaman gelseydi işte o zaman sütüm gelirdi. Doğum hikayesi aklıma düştükçe böyle çıldırıyorum resmen. Ha birde doğuma ebeler girdi nöbetçi kadın doğum doktoru bile girmedi. Ama doğum yaptıran doktor yerinde ismi yazıyor.🤔