Gamzelikiz_34 Benim kızlarımda var büyük kızımda harıta doğum lekesı var küçükte ondada harıta ama içi bembeyaz ☺️🩷😇
etuerk Gamzelikiz_34 oğlumun sırtında ciğer parçası gibi bir leke var ( o kadar inanmamıştım ki ciğer yeme diyenlere ama resmen oldu )
simseklivekalpli Gamzelikiz_34 hepsinin Ensede gül vardı geçti, kızımın sirtinda var, bide bacağında beyaz leke var. Oğlumun da ayağında kahverengi leke var
zehra0508 simseklivekalpli benim kiziminda ensesinde kirmizi leke var doktor gosdermisdik bize soylediki 1yasindna sonra gidicek 14 ayıik hala var acaba sizde nasil gecdi
Aklimideliricem Benim iki oğlumun da göbeğinin sağında leke var birininki küçük birininki de ondan biraz daha büyük djsjdjdj bide küçük oğlumun totosunda kalın çizik var 😂😂
babyandmom_ Gamzelikiz_34 Ensede ve kafa içinde kırmızı lekesi var. Herkes melek öpücüğü geçer diyor ama babasında da var 28 yıldır geçmemiş 😂