Prens_annesi2110 öncelikle her bebeğin gelişimi farklıdır.
Kızım 15 aylık, şarkıların hareketlerini yapıyor, her dediğim eşyayı getirip götürüyor. Kapıyı kapat, çöpe at vs. Vücut organlarını gösteriyor bi kaç gündür.
Baba
Mama
Gel
Geldim
Gol
Yok, kelimelerini kullanıyor.
Erkek bebekler biraz daha geç konuşabilir. Kelime dağarcığını geliştirmek için ona gördüğü ellediği her şeyin adını söyleyip açıklamalar yapabilirsiniz.
Doktor 2 yaşına kadar konuşmaması normal dedi