Aysimat selam 3 gundur başımın sol tarafına sancı gırıp cıkıo anlık olara sanıyelım vuruyo gıdıyo bunu yasayan varmı hıc nedendır sizce daha once de oluyodu anı gelıp gıdıyodu aöa 3 gundur gecmedii 2 dkda bır vurup gıdıo beynıme sanki
YigitAlpsMom Aysimat bi ara bende de olmuştu şimşek çakması gibi ağrı giriyordu sonra kendiliğinden geçti
Aysimat YigitAlpsMom evet ani hc yasamadıgım bır sancı vuruyo gıdıo boyleee sadece sol tarafa suan cenemden basınn uatune dogru sankı ıcıne
Deryaumay YigitAlpsMom geçen ay sağ tarafim o şekilde tam 1 hafta ağridi sinir bozucu ve uyuyup uyaninca geçmiyordu hatta kendiliğinden geçti