rabiabss Kızlar oglum 1 bucuk yasında yuzmeye yazdırmak ıstıyorum sızın gıttıgınız deneyımledıgınız yer var mı acaba önerir mısınız
BuzluKahve rabiabss küçük yaş grubu için kurs şeklinde değil, özel ders oluyor. Onda da en azından komut alabilecek kadar büyümesini istiyorlar. Kızıma 2,5 yaşında ders aldırdım, oğluma da 3,5.