Selvet şu an en çok ihtiyaç duyduğu şey meme Çünkü.20 dişi tamamlanmadan bebek bırakmadığı müddetçe bırakmak doğru değil bi yerde okumuştum çok etkilenmiştim ? Siz hiç diş agrısı cektiniz mi o acı nedir biliyor musunuz Peki ya bebeğiniz diş çıkartırken çektiği acıyı tahmin edebiliyor misiniz diyordu?? Tabiki de ihtiyacı olan şey acısını dindirecek olan şey meme hem nerden biliyorsunuz ki memeden kesince tüm bunları yapmayacağını ya da gece uyanmayacağını ? Düşüncenize saygı duyarım ama bu tür sebeplerle emzirmeyi bıraktırmak bana lüks geliyor biz anneyiz rabbim bize böylesi bi güzellik nasip etmiş ne mutlu ki emzirebiliyoruz tadını çıkarın. Kızım 14 aylıkken çöm hastalandı ağzında yara çıktı 25 gün hiç emmesi günlerce ağladım sonrasında Allah’a şükür yine başladı ne zaman ve nerde olursa emziririm çünkü onun tadı yaşattığı duygu bambaşka