gnsmm Bebeğim 2buçuk aylık bıngıldağının kapanmak üzere olduğunu söylediler baş büyümesi normal gidiyor ancak tamamen kapanması çok sıkıntı değil mi var mı başına gelen ne gibi şeyleri yakından takip etmeliyim
minnakveannesi gnsmm benim kızımında sertti bıngıldağı ama 8 aydan sonra kapandı erken kapansa bile baş çevresinin büyümesi önemli demişti onu takip etmişletsi senin ki de öyle olucak canım her ay ölçüm yaptır