Ben 2.500 ödüyorum cam koltuk ve halı siliyorlar ınun dışında süpürüp siliyorlar evi. Mutfak dolaplarının dışını da sildi son gelenler daha öncekiler yapmıyodu. Ben mi öyle rastladım bilmiyorum ama üç ayrı kişide de asla tek gelmiyorlar hep 2 kişi fiyat da onun üçin yüksek yoksa yetiştiremiyoruz diyolar