Herkese merhabalar, 7 aylık oğlum var, doğumdan itibaren hipp combiotic mama kullanıyordum, denemek amaçlı keçi sütlü olanı aldım. Dünden beri onu veriyorum, ama sanırım bağırsakları bozdum. Bugün 7 kere aşırı olmamak şartıyla kaka yaptı. Üzüldüm açıkçası, ne yapsam hemen etki eder bilmiyorum. Başına gelen var mı