Cennet1212 bacım videosu var mı bilmiyorum ama tarif edeyim zor değil. Karton bardağın üst kısmını kesiyorsun yani her iki ucu da açık oluyor. Bardağın altından değil bak üstünü kesiyorsun. Ortadan ikiye kes gitsin. Pipiye koy üzerine bezi koy bak bakalım yüksek mi değil mi, eğer çok yüksek gelmişse küçült rahatsız ediyor yüksek olması. Bir de tavsiye etmem gerekirse afedersin yumurtalıklarını içine alacak şekilde koy bardağı çünkü kaka vs bulaşmıyor çok iyi oluyor. Benimki hem kış ayıydı hemde 2 aylık küçücüktü 1 günde o acısını unuttu. Ağrısı da olmadı. Altını da her altına yaptığında değiştirdim. Çiş bile olsa hemen değiştirdim, enfeksiyon kapmasın diye. Hiç endişelenme korkacak bir şey yok, ben Pendik devlette Kamil adında bir doktora yaptırdım çokta memnun kaldım. İlk önce pipiyi uyuşturdular bi 10-15 dk sonra işleme aldılar. İşlem sırasında ben odanın kapısında bekledim, ağlama sesi geliyordu zor oluyor dayanması ama 5dk sürdü bizim çok kısaydı. Çıkınca zaten emzirme vs derken unutuyor bir kaç güne zaten iyileşmeye başlıyor hemen 🌸