Yanınızda birilerinin olması mı, yoksa evde kendi düzeninde olması mı ? 17 aylık oldu ve nasip olursa 18. Ayında ayırmayı düşünüyorum. Kaynanam bizim yanımıza geldiğinde yap diyor ama ben, o kadar kalabalıkta daha çok ağlar mı diye düşünüyorum. Bir taraftan tek başıma halledebilir miyim diye düşünüyorum. Bir fikir verin. Şimdide iyice aklıma bu takıldı. Acaba kendi düzeninde mi halletsem. Bu arada biz herkesten uzak olduğumuz için, bebeğim ben ve babasından başkasına asla gitmiyor