10 gün önce idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yattı kızım doğduğundan beri varmış ama ateşi çıkmadığı ıcın anlamadık yada başka belirtisi olmadığı için o dönemler idrarı çoktu hastaneden çıktığımızdan beri idrarını çok az yapıyor belkide yoğun enfeksıyonu olduğu için çok yapıyordu düzelince çocuk normalde dönmüş olabılır sizin bebekleriniz nasıl bu ayda olan