senaipek50 ben prego kullanıyorum oğlum 3 yaşında hala sığıyor aşırı hareketli olduğu için normal yatağa geçmedik kışa doğru geçeriz inşallah çok memnunum anne yanı oluyor sallama ayağı var rahat katlanıyor az yer kaplıyor yan tarafında bez krem vs koymak için bir aparatı var çok kullanışlı ben tavsiye ederim şuan oğlum büyük ama anne yanı gibi yaptım kendi girip çıkıyor montesori yatak gibi